Խմբին անդամակցելու համար պատանիները կարող են դիմել Slavnazaryan1@gmail.com հասցեով

Monday, October 7, 2013

ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐ, ԽՈՆԱՐՀՎՈՒՄ ԵՆՔ ՁԵՐ ԱՌՋԵՎ

                                                  ՈՒսուցչի տոնը Գյումրիում




Հոկտեմբերի 5-ին` ժամը 5-ին, Գյումրու <<Հոկտեմբեր>> կինոթատրոնում տեղի ունեցավ ուսուցչի օրվան նվիրված տոնախմբություն, որին հրավիրված էին  պատվավոր հյուրեր և ուսուցիչներ՝ Շիրակի մարզի տարբեր դպրոցներից: Հրավերքը կազմակերպել էին ՀՀ Շիրակի մարզպետարանի կրթության,մշակույթի և սպորտի վարչությունը՝ հարգարժան պարոն Սահակ Մինասյանի ղեկավարությամբ:
 Կինոթատրոնի ճեմասրահում ներկայացված էր Սուսաննա Մկրտչյանի  զարմանահրաշ ցուցահանդեսը, որի ստեղծագործությունները պատրաստված էին թղթից:
Ներկաները ունկնդրեցին դասական երաժշտություն,վայելեցին աշխարահռչակ տենոր Վաննո Թադեոի կենդանի ելույթը:

Շիրակի մարզի կրթության վարչության պետ պարոն Ս. Մինասյանը անձամբ շնորհավորեց բոլոր մանկավարժներին և վեց լավագույն մանկավարժների Շիրակի մարզի տարբեր դպրոցներից  պարգևատրեց պատվոգրերով և ծաղկեփնջերով:

Այնուհետև կինոդահլիճում կայացավ <<Կինոաշուն>> ազգային կինոյի ամիս փառատոնի բացման արարողությունը, ինչին հետևեց <<Մեր մանկության տանգոն>> ֆիլմի դիտումը:
ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐ, ԽՈՆԱՐՀՎՈՒՄ ԵՄ ՁԵՐ ԱՌՋԵՎ
Ի՞նչ կմնար մարդկությունից, տե՜ր աստված, 
Թե չունենար ուսուցիչներ, դպրոցներ:
 
Ահա ինչու` ամբողջ հոգով և սրտանց-
 
Ուսուցիչներ, խոնարհվում եմ ձեր առջև:
Ամեն մարդ էլ... ունի սիրած ուսուցիչ, 
Հանճարն անգամ... Ուսուցիչ է ունեցել:
 
Դուք`անանո՜ւն, ձեր սաները` անվանի:-
 
Ուսուցիչներ, խոնարհվում եմ ձեր առջև:
Ախ, շա՜տ հաճախ տառապել եք անաղմուկ, 
Լույս եք ցանել, բայց հալածվել ու խաչվել:
 
Տիրողները` շքեղաշո՜ւք, դուք` անշո՜ւք...
 
Ուսուցիչներ, խոնարհվում եմ ձեր առջև:
Շատ դժվար էր` խավար դարում ձեզ համար: 
Այս լույս դարում, օ՜, դժվա՛ր է առավել-
 
Երեխաներն ամե՛ն ինչ էլ գիտեն լավ...
 
Ուսուցիչներ, խոնարհվում եմ ձեր առջև:
Թեկուզ կյանքում ապտակել եք նաև ինձ, 
Թեկուզ նաև երկուսներ եմ ստացել,
 
Այնուհանդերձ, այնուհանդերձ, էն գլխից-
 
Ուսուցիչներ, խոնարհվում եմ ձեր առջև:
Հողագունդը գլոբո՜ւս է հմայիչ, 
Բայց ուզում են այն կործանել ու ջարդել:
 
Հողագնդին հարկավոր է ուսուցիչ...
 
Ուսուցիչներ, խոնարհվում եմ ձեր առջև:

No comments:

Post a Comment